Andra advent.

Det är söndag, en dag kvar till jullov och hemtentan är inskickad. Nu får det bära eller brista. Jag gjorde så gott jag kunde och får jag ett F är det inte ett tecken på att jag är dålig utan snarare att jag inte förstår vad han vill att vi ska skriva. Pappa, Lena och Ronja har sovit här över natten och vi har haft en mysig dag tillsammans med dom både igår och idag. Jag låter bilderna tala istället för mina ord.
 

Svea har ett ganska tydligt kroppsspråk. Här visar hon underkastelse i hopp om att Ronja ska vilja leka med henne. Tyvärr lyckas hon inge bra eftersom Ronja är 10 år och trött på valpar..  
"Ronja, vi kan leka precis vad som helst. Du får bestämma"

Lena åker bajspåse i snön. Givetvis är det en oanvänd bajspåse. Ser inte Ronja ut att skämmas lite? 
 
 
 

Kommentarer
Gammelfar säger:

En jättemysig helg :)))

2012-12-09 | 18:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback