Nöjd brud!


Precis som jag anade igår är jag väldigt stolt över att ha jobbat 3 dagar på intersport. Det finns inte mycket tid över till att andas under dom timmarna jag befinner mig där nere i flanör (gallerian). Det är liksom jag och kassan som hänger ihop, sjukt tajta, HELA TIDEN! Men nu är det äntligen över, all stress, all mellandagsrea, allt sånt är över och imorgon åker jag till lugna Leksand och vilar upp mig lite efter denna jul. Det blir daladerby imorgonkväll och sedan en massa chill. Förresten blev jag godkänd på tentan som jag gjorde innan jul i litteraturvetenskap. Jag fick för mig att jag klarade godkänt precis men så när jag berättade för Tommy att jag fick D sa han "fick du D? Det är ju bättre än E" och så gick det upp ett ljus för mig. F är underkänt och jag fick ju D! Haha jag klarade mig med rätt bra marginal ändå. Stort grattis till mig själv, de trodde jag aldrig :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback