Onsdag, 5 december.

 
Hemtentan fortsätter. Idag ska jag analysera en roman utifrån instruktioner, spännande. Jag får känslan av att det här kan bli en lång dag så det är väl bäst att jag sätter igång typ nu. För övrigt så är jag rätt stolt över mig själv. Jag har ställt klockan varje morgon så jag kan se Myserier på greveholm i sängen vilket betyder att jag vaknat kvart över sju tre vardagar i rad, sen efter julkalendern har jag legat och kollat på nyhetsmorgon (vuxenpoäng och allmänbildning) en halvtimme och gått upp vid åtta. Hur bra är inte de? I vanliga fall hade jag vaknat runt den här tiden, ätit frukost, gått ut med Svea och förmodligen inte kommit igång med hemtentan förrän vid tolv och jag är som flitigast när det gäller plugg i början av dagen. Förstå då hur lite jag får gjort per dag? Haha, bra där! Jaja, nu är det hemtentadags! Jag har intagit position på golvet bredvid Svea men råkade klickade in på blogg.se istället för hemtentan, dags att ändra på de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback