Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag allihopa!
Jag ligger och njuter i soffan för idag är jag ledig :-) Tommy har precis gått till skolan och Svea ligger och smaskar i sömnen i sin korg.
Sista veckan innan jag endast börjar jobba helger, gud så skönt! Vi får se när min matematik sätter igång.
Något som jag tycker är jobbigt att bo en bit ifrån min mor och far är att dom inte har träffat Svea ännu och eftersom jag endast kommer jobba helger, ungefär varje helg, blir det svårt för mina föräldrar att komma upp men nu planerar vi att åka ner till sthlm på söndag och sova över till på tisdag. Det skulle vara så toppen om vi gjorde de! :-) 


Våran sockertopp!


Kommentarer
Therese säger:

Lilla sötSvea då! :) Blir det ev.Stockholm för er, vad kul!

2012-02-14 | 18:28:33
Mamma, Pär o Edvin säger:

Åh, vad mysigt och kul att få träffa Svea. Vi längtar efter er.

2012-02-14 | 21:24:23
Mikaela säger:

Åh kommer ni till sthlm? Ring när ni är hos R&L så kanske jag kan komma förbi å hälsa på Svea om jag är hemma! :D

2012-02-16 | 15:43:43
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback