Endast Sandra och marsvinen är vakna

Så är läget just nu. Hela lägenheten sover förutom jag och marsvinen.
Igår kom Stina till oss (Tommys syster), det vart mello, disneyfilm och massa bus med Svea. En härlig lördag helt enkelt! Sitter med världens ångest! Hur ska jag kunna gå till jobbet imorn när Svea är hemma?! Hon kommer självklart inte vara själv, Therese ska passa henne men oj så de kommer hugga i mitt valphjärta hela dagen lång! Bita ihop är väl de jag får göra.
I vilken fall som helst så vaknade svea väldigt tidigt och pg a de som hände igårmorse (kiss i sängen) får hon inte längre sova i sängen.
Hon har alltså hoppat runt i vårat sovrum hela morgonen så tillslut var det bara att gå upp för en liten promenad och låta resten av huset få lite ro.
Nu har vi varit ute, träffat på en hund och busat i köket och äntligen har hon somnat i mit knä, sitter på golvet med en dator och en hund i knät, mysigt med oskönt!
Får väl ta och byta ställning nu!
Här kommer bilder som är lite fixade i photoshop :-)


Kommentarer
Therese säger:

Vilka fina bilder:) Allt är okej, det handlar nog mest om att det är du som får bita ihop:) Svea ligger fortfarande(efter nästan två timmar) och sover i sin korg, funderar nästan på om jag måste väcka henne snart, hon måste ju äta! :D (och jag vill ju leka)

2012-02-06 | 11:10:46
Bloggadress: http://vilsenigavle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback