Friday I´m in love!

Nu har vi följt Stina tilll bussen och T har gått till skolan.
Svea ligger och sover i mitt knä och jag borde egentligen ta tag i lägenheten och marsvinsburen men just nu är jag rätt så orkeslös, precis som vovven min.
Igår när vi kom hem visade det sig att hon hade fått skavsår i båda armhålorna av täcket så idag gick vi och bytte till ett annat. Dock är detta täcke större än det förra och för stort för Svea egentligen, men de växer hon nog i snart. Huvudsaken är ju att hon inte får skavsår!

Raw var riktigt kul igår! Jösses vad vi skrattade :-)

Förresten så blir jag så glad när vi går på stan med Svea, som idag, då gick vi förbi ett tjejgäng som utbrast "ÅÅÅÅ VILKEN SÖT HUND!"
För bara några veckor sen var jag en av dom där tjejerna som suktades av en så söt valp och nu är det jag som är ägaren istället! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback