Lill-lördag!

Idag har varit en riktig måste-dag med storstädning, plugg, osv.
Men nu är det gjort (förutom att jag ska skura toaletten) men de går fort!
Det blev även en vända till stan på ca 1½ timme så Svea fick lite ensamhetsträning och jag kunde inhandla miniräknare, block, penna, mm. Passade även på att köpa ett album där jag kan sätta in dom fotografier som bara ligger.
På hemvägen kom vi på att S snart växer ur sitt halsband så nu köpte vi ett rosa! Kanske människorna vi möter på gatan inte kallar henne för han!
Snart blir de fotbollskväll med ett gäng grabbar samt bruden som har hjälpt mig genom livet här i gävle, Therese! Himla tur att hon flyttade hit, vilket jag säkert nämnt förut men hon har gjort de lättare helt enkelt.
HEJA SVERIGE!!

Vår snygging i det nya halsbandet!


Kommentarer
Ronja säger:

Vad söt han är :)

2012-02-29 | 17:38:20
Therese säger:

Lilla gumman då, hon kommer väl ha växt en hel del när jag ser henne, måste vara en hel vecka sen om inte längre(?). Hoppas allt är bra med er, och att matten flyter på!

2012-02-29 | 18:51:55
mamma, Edvin o Pär. säger:

Tack för senast! Det var jättemysigt hos er. Skönt för modershjärtat att tanka lite dotter. Nu kan ingen ta fel på att det är en liten tjej. Vad gulligt! kram från oss till er.

2012-03-02 | 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback