Man blir dagvild av att vara ledig!

Nu har jag äntligen fått svar från komvux. Matten börjar på måndag, allt känns lite luddigt än så länge men det löser sig nog. I brevet stod de att jag ska läsa av kursen på en månad men när jag var på komvux i januari skulle jag läsa matte i 10 veckor. Vi får se hur de blir med allt de där.
Det känns iallafall skönt att de sätter igång för oavsett om de är skönt att bara jobba helger känner jag att jag inte gör någon nytta när jag är hemma så mycket.
Idag har jag absolut inte gjort många knop! För det mesta har jag legat i soffan eller på golvet och kollat senaste säsongen av One Tree Hill!
Stina har varit här en kortis och Tommy har varit hemma och pluggat ungefär hela dagen och nu är han i skolan på nå styrelsemöte.
När han gick passade jag på att gå o handla till kvällen då vi ska äta hemma hos Bella och Andreas. Två flugor i en smäll, handlat mat till kvällen och ensamhetsträning för Svea.
Tyvärr glömde jag filma den här gången som skulle varit så intressant att se eftersom kopplet var uttdragen från korgen där den ligger, min ena joggingsko var nerdragen från skohyllan. Hon har helt enkelt rivit runt lite. Detta har jag inget emot, bara hon inte ylar eller skäller medan vi är borta är jag nöjd!
Jag får göra ett nytt försök imorgon med ensamhetsträning och filma de!
Nu sover hon iallafall så sött i sin korg.
Snart ska vi som sagt bege oss mot stan :-)



Tompis och Sveabus myser!


Kommentarer
Therese säger:

Skönt att veta när matten sätter igång ändå! :)

2012-02-22 | 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback