Massa bus!

Fick ett argt sms av Tommy idag, han var rätt så irriterad på Svea, hon jävlades helt enkelt med honom en del del idag! Stackars T som får lida medan jag jobbar! Men nu behöver vi inte tänka så längre för idag jobbade jag min sista vardag! Eller jag kanske kommer rycka in ibland men annars är det bara helgjobb som gäller för mig nu :)
På söndag åker vi som sagt till sthlm och de ska bli grymt! Har nog aldrig längtat hem såhär mycket.
Jag har nämligen inte vart HEM sen vi flyttade till Gävle (förutom en kortis över dagen i december). I julas var vi bara hos Tommy eftersom min familj vart sjuka så de ska bli så gött :-) Kul att få visa upp våran lilla huligan också som för tillfället ligger och sover i mitt knä, mystjejen (ibland)!
Det här med att gå upp på nätterna trodde jag skulle bli bättre men icke då, hon vaknar två timmar efter att vi lagt oss, en av oss måste alltså gå ut och kissa henne! I natt blir det min tur och kommer så vara nästan varje natt nu när jag är ledig, men de får jag helt enkelt ta när jag möts av en söt liten tjej som viftar på svansen. Sen att hon vill leka när vi kommer in vid sisådär tvåtiden är en annan sak. Jaja, nu ska jag nog lägga skruttis i korgen och umgås med min andra älskling!


Bustjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback