Så var det fredag igen..

Bara för att jag skrev att Svea alltid vaknar mitt i natten så gjorde hon inte de i natt! Eller hon vaknade men hon behövde inte gå ut och kissa. Hon höll sig enda till halv åtta, så himla skönt!
Vi har varit väldigt effektiva idag, jag och min fina! Vi har storstädat lägenheten (plockat i ordning, dammsugit, dammat, moppat), vart och handlat (Två flugor i en smäll, Svea fick en rejäl stund utomhus och miljöträning) och badat Svea så hon är fin tills imorn när vi får besök av Tommys familj och tills vi åker hem till huvudstaden.
Lovade mamma att visa upp våran nya köksmöbel som T var och handlade och monterade upp igår medan jag jobbade!

 


Det ser ut som att Svea har dött för vi har ställt en blomma och ett foto av svea där men så är det inte, rosen fick jag av Tommy på alla hjärtans dag och fotot passade helt enkelt bara in där :)


Kommentarer
Therese säger:

Vad snyggt det blev! :)

2012-02-17 | 18:08:49
Mamma säger:

Ja, den passade jättebra, inte för klumpig. Ni har bra smak. kram, mamma/Mia, Pär o Edvin

2012-02-18 | 11:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback