Svea fortsätter att imponera!

Nu har mamma och Edvin åkt hem. Supermysigt att dom har varit här!
Edvin och Svea kom jättebra överens och vart bästisar.
Idag var vi ute på förmiddagen och busade i parken vilket Svea uppskattade otroligt mycket! Edvin åkte kana nedför en backe och Svea sprang efter. Riktigt kul att se att Svea funkar bra med barn.
Edvin var dessutom jätteduktig och sa ifrån när Svea började bita lite mot honom och Svea slutade direkt! Hon lyssnade nästan bättre på Edvin än vad hon gör på oss!
Kanske känner hon på sig att han är barn? Jag vet då inte men riktigt nöjd är jag iallafall.
Vid 15-tiden gick jag iväg till stan för att mamma skulle handla lite på intersport innan dom skulle till tåget.
Svea var alltså hemma 2 timmar själv och gissa vad hon gjorde när jag kom hem?
Låg och sov! Så duktig liten tjej.
Hon hade ylat två gånger sen gick hon och la sig.
Inte ens en viftande svans kom emot mig när jag kom hem, hon låg kvar i korgen och tittade på mig. Mycket bra!! Superduper nöjd är jag :-)

Mycket snack om Svea, här kommer bilder från helgen!





Myser i korgen med bästisen!

Sötbrorsan!

Full rulle upp för backen!

Springer efter Edvin!

Fast det var ju allra skönast att springa på gräset


Kommentarer
Melina säger:

Vad mysigt att få besök av din mamma o Edvin! Edvin ser ut att tycka väldigt mycket om Svea, kul! :-D

2012-03-02 | 08:59:28
mamma och Edvin säger:

Mycket uppskattade bilder av lillebrorsan. Han längtar redan efter Svea.Kul att Edvin och Svea fungerade så bra ihop. Kram.

2012-03-02 | 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback