Söndag!

Söndagkväll och jag är hemma från jobbet!
T står och lagar mat medan jag latar mig framför datorn.
Igår flyttade marsvinen till Leksand, till våra grannar i ullvi. Jag är så himla glad att dom hamnade där och inte hos någon okänd människa från blocket.se eller nå liknande. Den här familjen som har dom nu är bland dom härligaste jag känner och Emma (dottern) tror jag påminner lite om mig, ÄLSKAR djur, fast det gör ioförsig hela den där härliga familjen. Inte nog med att dom är djurmänniskor, jag kommer dessutom kunna komma och hälsa på mina småttingar när jag är i Leksand!
Efter att familjen Erlman åkt fick vi besök av Therese, Emil, Ante och Julia. Det vart en spelkväll kombinerat med melodifestivalen! Mysigt, myisgt :-)
Nu har vi börjar ensamhetsträna Svea.
För att se hur det går filmar vi henne medan vi är borta. Vad vi sett hittills så springer hon mest runt och busar med mina skor när vi är borta. Detta måste tränas bort men än så länge är jag glad över att hon inte skäller eller ylar efter oss! Bra början tycker jag :-)

Julia vart lite kär i Svea

Idiotkunskap hette spelet och ja, det var idiotiska frågor ibland :-)

Min snygga man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback