Svea är det enda som rör sig i mitt huvud just nu!

Nu har jag fått lite inspiration när Therese har startat en blogg. Nu ska jag fasen ta tag i det här med bloggen igen. Det händer ju faktiskt en hel del i mitt liv just nu. Som ni ser i det tidigare inlägget ska jag och Tommy köpa hund. Vi ska hämta våran lilla Svea om ungefär två veckor vilket fortfarande känns som en evighet! Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge som man så klokt brukar säga.. FYFAN för de ordspråket, de stämmer ju inte nånstans! Jag känner att jag spricker av längtan.
Jag ska även gå ner i tid i mars, börja plugga upp matten och söka till lärarhögskolan till hösten (i gävle).

Hur som helst är Tommy iväg på n0llning just nu, han ska nu äntligen få n0lla dom nya n0llorna! Som tur är kommer bara denna n0llning vara till på fredag, skönt!
Själv har jag precis ätit en mysig middag på Java tillsammans med Bella och nu är de solsidan som gäller för att koppla bort tankarna på valp.
Jag nästintill avskyr att titta på hundar just nu, just för att jag längtar så förbaskat! Det jag brukar göra när jag är hemma kan jag helt enkelt inte göra nu. Titta på hundar på nätet mår jag bara dåligt av, bläddra i hundböcker mår jag dåligt av, kolla på hundprogram på animal planet mår jag också dåligt av. Förstår ni nu hur förbaskat mycket jag vill ha Svea här NU!? Ruttnar...


Lilla Svea bara väntar på att få komma hem till oss, ser ni de? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback