"Är inte du lite dum i huvet?"

Igår var jag och min man på bio och såg Cockpit. Den var lätt sevärd och därifrån kommer även citate ovan. För er som inte sett filmen är det kanske inte så kul men för oss som sett filmen var det ett rätt roligt citat av Jonas Karlsson. Det är liksom sättet han säger det på som är så kul! 
Efter en grym dag sitter jag nu i soffan och laddar inför morgondagens arbete. 
Idag började vi med en promenad till T-udden, Svea badade medan jag och Tommy njöt av det fina vädret. Sen fick vi fint besök från Stockholm, Jessica, Tobbe och lilla Wilma. Det är så himla kul att få besök av människor vi inte träffar så ofta! 
Det var dessutom väldigt kul att se hur intressant Svea tycker det är med så små barn. Hon ville ligga så nära Wilma som möjligt och följde efter henne som en skugga! 
Imorgon är det som sagt jobb och sen personalfest i Älvkarleby (långt ute på landet?). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback