Blödig matte!

Just nu sitter jag på tåget påväg hem till Gävle, utan mina kära. Svea lämnade jag hos pappa eftersom jag ska iväg och jobba direkt när jag kommer fram. Istället kommer som sagt Tommy och Svea i eftermiddag. Men jösses vad jobbigt det var att lämna kvar henne. Inte de att pappa och Lena inte klarar av henne, men jag ville så gärna ta med henne, jag vill alltid ha med Svea! Självklart Tommy också! :) Men Svea stod där helt oförståendes och tittade med riktigt hundögon på mig medan jag tog på mig skorna: "du ska väl inte åka ifrån mig??" JO det är precis de jag ska göra! Men nyss smsade jag med pappa och Svea springer runt som vanligt, så se känns skönt! Innan jag blir för blödig är det nog bäst att avsluta detta inlägg.. Ha en fin måndag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback