Direkt från verandan i Tyresö!

Nu kan jag äntligen blogga från mobilen igen! Nu kan ni räkna med mer inlägg här på bloggen. Sitter i Tyresö, Krusboda. Solen lyser igenom molnen och det mullrar och regnar om vart annat, typiskt svensk sommar! Som en hel del vet blev jag 2:a reserv på både svensklärare och religionslärare (dom tog endast in 7 respektive 9 st). Chansens att två tackats nej känns minimal, men vem vet, de kanske sker ett mirakel. Hur som helst har jag svårt att vara positiv just nu, men det vänder. I början av augusti får jag svar på nytt om jag kommer in. Tur att jag har min lilla familj, Tommy och Svea!


Kommentarer
Mikaela säger:

Håller tummarna för att du kommer in :) ♥

2012-07-13 | 18:33:33
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se
matilda säger:

Så snygga kläder, människa! :)
& älskar din blogg!

Svar: Tack! Kul att du gillar min blogg! :)
Sandra Johansson

2012-07-18 | 09:37:02
Bloggadress: http://www.kommaiform.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback