Ett dreggit Sthlm

Efter en lång och mysig dag är jag snart åter hemma hos Tommys pappa i Krusboda. Dagen började med en promenad i skogen med Svea och Tommy, sedan åkte till Tommys mor och därefter åkte jag hem till min mor tillsammans med Svea. Känns otrevligt och elakt att ha med Svea in till Slussen och gullmarsplan vid den här tiden då allt möjligt folk kommer fram och vill klappa henne (inklusive påverkade lodisar). I gullmarsplan började även Svea morra åt ett påverkat äckel som sa "om inte hunden hållet käften vrider jag nacken av den!" jag förstår varför min tös morrade. Annars är hon faktiskt glad i människor men de känns skönt att hon inte släpper fram vem som helst! Ja nu är det strax dags för mig att gå av, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback