Hemma i Gävle

Nu är vi hemma i Gävle. Som vanligt när vi varit borta några dagar är det grymt att komma hem till sin egen lilla lya. Kvällen bjuder på One Tree Hill för mig, Fifa för Tommy och sedan Varg Veum (stavas det då?
Vi är har haft väldigt mysiga dagar i Leksand och igår firade Monica och Lasse (bonus mormor och morfar eller vad dom nu blir) 50 år sedan dom träffades för första gången och det fick vi vara med och fira. Dom läste upp sina första brev dom skrev till varandra och de va urhäftigt tycker jag! Tänk vad synd att man inte skriver brev till varandra längre utan använder sig endast av telefon och datorer för att kommunicera.
Något som var mindre häftigt var att Svea vart riktigt dålig i fredagsskväll, hon hade så ont i magen att hon inte ville gå och låg bara och skakade med svansen mellan benen. Tur att det gick över lagom till morgonen därpå! Jaja, här bjuder jag på några bilder till:
 

Kommentarer
Therese säger:

Förstår att det är skönt att komma hem, känner mig lite avis bara jag ser när du skriver det, "hem till Gävle". Längtar hem nu en hel del, på torsdag smäller det dessutom, klockan 13.00 står intagningen klar på hemsidan! Ahhh, min mage havererar och kittlas när jag tänker på det. Hoppas allt är bra med er, håll extra koll på posten efter torsdag är ni snälla, om det slungas ner ett brev med tider och exakta datum när skolan verkligen sätter igång! KRAM:)

2012-07-09 | 10:04:44
Bloggadress: http://Tangelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback