Onsdag

Nu har min kära vän varit här! Det är så härligt att träffas, speciellt när vi inte ses så ofta. Förr träffades vi varje dag (när vi gick i samma klass) och umgicks efter skoltid, men nu när jag bor i Gävle och hon i Stockholm blir det väldigt sällan. Ja, som sagt, kul att hon kom förbi! :-)
Tidigare idag tog jag och Matilda en promenad till T-udden tillsammans med våra hundar. För hundarnas del blev det bad och förr våran del blev de mycket skratt när vi satt och tittade på våra vovvar som tokade sig! Blir så glad inombords när Svea springer runt alldeles sprallig och lycklig!
Dock var det inte riktigt min dag idag då jag först vurpade med kameran i handen och skrapade upp benet på asfalten (kameran överlevde utan problem), lite senare trampade jag troligtvis på en snigel (gul, slemig sörja stänkte upp på benet) och sist men inte minst råkade jag bli slagen på foten av en pinne som Curre sprang runt med (se bilderna i slutet av inlägget). Tror bestämt att jag inte ska ut på så mycket mer äventyr idag om jag vill överleva den här dagen.
Här kommer lite bilder från promenaden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback