Söndag.

Nu har jag övergett min man för ett dygn. Ikväll sover jag i Huddinge och Tommy i Tyresö.
Imorgonbitti (07.28!!) går mitt tåg hem till Gävle för en lång arbetsdag och lite senare på dagen åker även T och Svea hem så dom är hemma när jag kommer hem från jobbet, mysigt!
Det känns verkligen i kroppen att fara fram och tillbaka mellan fyra olika hem när vi är hemma i sthlm för att "slappna av." Det blir inte så mycket till slappa men samtidigt är det kul att träffa alla våra familjer. Det märks även på Svea, hon är rätt så trött nu efter några dagars farande. Men som sagt, det är självklart kul att träffa alla här nere! Nu kommer vi (troligtvis) spendera några veckor hemma i Gävle innan det bär av till Leksand för bröllop!
Ikväll kommer Stefan, Erika, Johan, Pia och William hem hit till huddinge och äter middag :-) 

Några bilder från denna sthlmsvisit, mer bilder kommer när jag kommer hem!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback