Tisdag.

Nu har mamma, Pär och Edvin åkt hem. Det vart några timmar i Valbo köpcentrum innan dom åkte.
Känner mig som världens sämsta flickvän just nu, min man håller nämligen på och sliter med våran garderob som vi köpt. Själv är jag helt slut efter jobbveckan som var och sedan besök.
Känner mig ganska konstig över huvudtaget. Det beror säkert på att jag inte vet att hur framtiden ser ut. Jag känner mig liksom stressad. Vad gör jag om jag inte kommer in på skolan? Intersport känns absolut inte som ett alternativ. Hur kommer det bli under nollningsveckorna om jag inte kommer in? Det var två mardrömsveckor förra sommaren. Jag vill ju liksom inte att Tommy håller igen under nollningen för att jag mår dåligt över min situation. ÅH jag vill verkligen komma in på skolan! Men sannolikheten att jag kommer in är inte särskilt stor.  Blää för att vara stor, jag vill vara liten igen. Eller kanske hoppa över den här delen i livet? Äsch, jag lägger upp lite bilder från gårdagen istället! :-)
 
Det här tjejen är den enda av djurskötarna som kan gå in till schimpanserna.
R E S P E K T !

Kommentarer
Mikaela säger:

Fina Bilder! Och det löser sig med framtiden :-) Bamsekram <3

Svar: Tack fina du! <3
Sandra Johansson

2012-07-31 | 23:34:34
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se
Pea säger:

Du har verkligen en underbar blogg, fina bilder på din hund och så :) Har följt din blogg i ett tag nu.

Och nu måste jag bara få fråga vart du köpte din hund? För jag är intresserad av en staffe :)

Svar: Vad kul att höra att du gillar min blogg! Jag har köpt min underbara hund i Åbyggeby (gävle). Hon är ju 25% Amstaff och 75% Staff om du inte redan läst de :)
Sandra Johansson

2012-08-01 | 20:29:15
Bloggadress: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback