Tisdag

Är det någon mer än jag som har problem med Blogg.se? Deras nya upplägg och hemsida är urkast! Allt går jätte segt, speciellt när man ska ladda upp bilder! Jaja, nu ska jag inte vara negativ.
I inlägget nedan har jag kämpat med att lägga upp bilder från sthlmsvisiten. Efter mycket om och men ligger dom nu uppe.
Idag har jag och Tommy varit på stan en sväng och shoppat lite, promenad till T-udden med Svea, storhandlat och sutit med Matilda i hundrastgården, pratat skit och låtit hundarna springa runt och busa.
Imorgon kommer min fina vän Melina och hennes pojkvän från sthlm hit en sväng! Så himla kul att äntligen få visa upp Gävle och vårat liv här i norr. Jag Gillart! Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder från dagens promenad till T-udden, vi får se hur många jag hinner ladda upp innan jag tröttnar på blogg.se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback