Tisdag!

Hallojsan!
Nu glömde jag av att blogga igen, fy skäms på mig! Men det blir så mycket mer komplicerat att blogga varje dag när jag inte kan göra det från mobilen. Hur som helst hängde vi lite på stan igår och jag inhandlade lite kläder som jag kanske kan visa senare ikväll om jag får tid. Idag har vi träffat Kiwi, Jennyh och Ludwig. Vi åkte iväg till deras sommarstuga i Furuvik. Supermysigt med bad och sol. Dock badade inte jag längre än till knäna men hundarna och Ludwig plaskade för fullt! Svea börjar verkligen älska vatten och simmar hellre än springer på land.
Tyvärr tog jag inte med mig minneskortet, utan endast kameran. Det blev alltså inga bilder med systemkameran. Klumpiga Sandra! Däremot tog jag två bilder med iphonen.
Imorgon bär det av till Leksand en sväng. Varför hänga i en lägenhet när man ledig? Hoppas på att det blir bra väder :-)
Här kommer två bilder på Svea och Kiwi när dom busar. Rätt så dåliga bilder men man ser iallafall omgivningen och att Kiwi vuxit om Svea!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback