Vilken valpdag!

Visst har jag en duktig hund? (syftade på inlägget nedan). Frågan är vad hon ska lära sig härnäst? Dammasuga? Vi får väl se vad det blir.
Idag har vi varit ut till T-udden tillsammans med Madicken och henns matte samt mattes mamma. Madicken som vägrat bada fram tills idag hoppade tillslut från bryggan av sig själv! Svea-fegis fick jag lyfta ner i vattnet från bryggan. Tänk att hon älskar att bada och simma om hon får gå i där hon bottnar men att hoppa i från bryggan är riktigt läskigt! Jaja, vi får väl jobba på det där.
På söndag kommer min mor, lillebror och Pär och dom ska sova över enda till tisdag! Vi ska nämligen gå på furuviksparken allihopa. Till och med Svea får hänga med och kolla på djuren, grymt! Mer sånt tycker jag.
Här komme lite bilder från dagens utflykt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback