why do all good things come to an end?

Snart var denna långledighet förbi. Imorgon väntas jobb till kl 20.
Varje onsdag i Juli har vi öppet 10-20, det ska tydligen vara någon slags aktivitet på torget varje onsdag. Kul för dom som är lediga, trist för oss som måste jobba. Men nu ska jag inte vara så negativ. På torsdag får jag reda på om jag kommer plugga i höst eller inte, sjukt nervöst! Det har känts som evighet tills dess att jag får reda på de och därför har jag inte brytt mig om att tänka på de. Men nu är det så nära så nu pirrar de i kroppen så fort jag tänker på att tiden snart är inne. Håll tummarna för att jag kommer in på ämneslärarprogrammet i Gävle!
Idag har jag och Tommy varit på bio för en gångs skull och sett Snövit, den otecknade. Sen har jag tagit en långpromenad med Svea, Matilda och Kurre. Nu är det allsång och sen är det Cesar Milan, mannen som talar med hundar. Bra avslutning på den här ledigheten!
 
Idag är det 7 månader sen min lilla ögonsten föddes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback