Bilder på Svea!

Jag tog lite bilder på Svea som jag tänkte att ni skulle få ta del av. Fick inspiration från Jennyh som fotat en chihuahua med hjälp av en vit duk. Jag tyckte det vart supersnyggt när hon gjorde de och jag tyckte att det såg rätt proffsigt ut, därför bestämde jag mig för att göra samma sak.
Som sagt är jag en riktig amatör men jag är ändå ganska nöjd. Med ett ostruket, vitt lakan och en kamera vart Svea en fotomodell, iallafall i mina ögon!




Ps. Nästa gång kanske borde jag ha strukna lakan!


Kommentarer
Jennyh säger:

Photoshop is your friend... :D jag fotade mot en offwhite filt och sen efterbehandla och släta ut filten i Photoshop :)

2012-06-08 | 21:21:44
Bloggadress: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback