Endast uppdatering om dagen och gårdagen.

Anledningen till att mitt bloggande har minskat är att jag inte kommer in på min blogg på iphonen. Det går helt enkelt inte att logga in. Så nu blir det glesare mellan inläggen men inget speciellt hände igår mer än jobb.
Idag däremot var vi till hundrastgården direkt efter vi ätit frukost, sen lunchade jag med Bella på Java och därefter hem för att hämta Svea. Vi har varit ute skogen i en och en halv timme med Matilda och Kurre. Härligt att vara ute när det är så fint väder :-) Nu ska vi snart ner till stan en sväng, jag och min man. Som ni märker har jag ingenting speciellt att komma med, och inte hade jag kameran med mig heller när vi var ute så några bilder från dagen finns inte heller. Trist, trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback