Härliga dagar i Sthlm!

Sitter hemma i soffan, lite frusen och trött och tittar på one tree hill.
Imorse ringde klockan 6 för att jag skulle ta tåget från Stockholms Central klockan 07:28. Varför så tidigt? Jo för att jag skulle börja jobba klockan 09:50. Är som sagt heeeeelt slut nu. Längtar tills klockan är iallafall runt 10 så jag kunde gå och lägga mig och sova.
Men nu är klockan strax efter 20 så det är bäst att hålla sig vaken ett tag till.
Igår hade jag och Tommy hand om Edvin. Vi gick promenad i skogen med hundarna och Tommy tog även fram sina gamla leksaker. Vilket paradis för Edvin! Han var helnöjd! En dag som var guld värd för mig, ha lillebror en heldag! Sen såg jag matchen i Hässelby med mina kära vänner och därefter hem till pappa och sova några timmar innan det var dags att gå upp igen.
Imorgon kommer min fina familj hem, Tommy och Svea. Jag och T har 3-årsdag imorgon! Tänk att det redan gått 3 år! Tiden går fort :-)




Kommentarer
Mamma o Pär säger:

Grattis till eran 3-årsdag, Sandra o Tommy! Ja, tiden har verkligen gått fort. Tänk vad mycket ni har hunnit med. Flyttat ihop, bott i 3 lägenheter, köpt en lägenhet i en ny stad dit ni flyttat, fått många nya vänner, börjat nytt jobb, börjat plugga, blivit med grundvals. Stor kram, mamma/Mia o Pär.

2012-06-17 | 11:16:13
Mamma säger:

Oj, en felskrivning i slutet. Det ska ju vara"blivit med hundvalp" såklart.

2012-06-17 | 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback