Hem ljuva hem!

Oj vad länge sedan jag var in här på bloggen och bloggade. Så länge sen att dom har hunnit göra om Blogg.se.
Nu sitter jag hemma i Gävle igen efter en härlig sväng till Leksand. Jag har haft en underbar midsommar med fint väder och härligt sällskap. Vi hann även med en sväng till Orsa Björnpark igår och hälsa på den nya Kodiak björnen. När jag går sådär på djurparker blir jag sjukt inspirerad och vill läsa på om varjes djurs beteende och ursprung. Det är bara å leta upp faktasidor på inernet.
Det visade sig att jag är ledig hela nästa vecka. Någon som har förslag på vad man kan hitta på/åka? Helst nånting/nånstans där man får ha med sig hundar.
Märker nu hur segt det är att skriva här på blogg.se, antingen för den nya uppdateringen dom gjort eller så är min dator seg? Hur som helst ska jag försöka ladda upp lite bilder nu :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback