Hemma!

Då var jag hemma i Gävle igen.
Alltid skönt att komma hem även fast det varit mysigt i sthlm och kul att träffa släkt och vänner.
I Fredags var jag och Svea hos pappa. På lördagen åkte vi och firade William på 3-årsdagen. Jag vart riktigt imponerad över Svea som skötte sig så sjukt bra! Tidigare på dagen hade hon varit helvild men så när vi kom hem till William var hon superlugn.
Sen när vi kom hem träffade jag Mikaela, alltid lika kul att ses! Saknar verkligen att bo granne med Mikaela, bara kunna springa över när som helst typ.
Idag åkte jag och Svea till mamma och Edvin (Pär var på fiskehelg) tidigt och myste lite med dom innan vi begav oss mot Gävle igen.
Nu är det one tree hill som gäller för min del och sen BigBroteherFINAL!
 
 


Kommentarer
Pappa säger:

Känns riktigt bra när hela familjen är samlad. Synd bara att Tommy inte kunde följa med. Nu ser jag, Lena och Ronja fram emot Midsommar då vi slänger in Stefan och Erika i bilen för firande i Leksand. Då är alla - även Hälsopedagogen - samlade igen :)

2012-06-04 | 09:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback