Pubertetsproblem..

Nu är det snart dags för avspark, EM börjar på riktigt! H e j a  S v e r i g e !
Vi har precis varit ute på promenad med Svea. Jag kan meddela er att hon verkligen kommit in i trotsåldern! Vår lydiga lilla valp struntar helt och hållet i att vi ropar på henne, trots att vi har korvbitar i händerna. Vad hände??
Att sitta och stanna kvar medan jag och T går iväg några meter är helt totalt omöjligt just nu! Som tur är har jag kvar mejlet från valpkursen där de står om hundens utveckling och detta är fullt normalt och vi ska inte brusa upp oss när Svea inte lyder oss, hon har troligtvis precis kommit in i puberteten.
Hur som helst har jag och T varit och gymmat idag samt handlat. Alltså inte gjort så mycket alls.
Imorgon är det jobb och likaså på onsdag, sen bär det av till sthlm igen! Denna gång följer Tommy med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback