Torsdagen den 28 Juni 2012

Sitter hemma i mysiga soffan med min mysiga pojkvän och en mysig hund som snarkar nedanför oss.
Idag har det varit jobb och för min del och nu har jag bara en arbetsdag kvar tills jag ledig lite mer än en vecka. Grymt! Även fast jag inte jobbar så mycket nu så är det ändå skönt att vara långledig.
Idag har jag inte heller nå kul att skriva men de kanske dyker upp något under kvällen, vad vet jag?
 
Svea och Tommy träffade Ludwig och Kiwi idag. Jag har en förbaskat trött hund just nu som knappt orkade hälsa på mig när jag kom hem. Jag önskar att hon alltid var så trött på kvällarna. Då kunde jag sätta mig i soffan med gott samvete varje kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback