Bra dag!

Idag har jag och Tommy varit väldigt effektiva.
Efter vi ätit frukost gick vi med Svea och hennes fotboll till en liten fotbollsplan inte så långt ifrån där vi bor. Ni kan ju gissa vad vi gjorde där. För er som just gissade fel så, vi spelade fotboll alla tre. Svea blev "mannen i mitten" och jagade bollen medan jag och T passade till varandra.
Sen gick vi hem, cyklade iväg till Tommys skola och lämnade in hans sista skolarbete för terminen (nu har han sommarlov!)
När vi kom hem från skolan satte vi igång att städa lägenheten och begav oss sedan ut på en lång promenad till T-udden. För att komma dit går man igenom skogen vilket är perfekt för Svea.
Nu är vi återigen hemma, ätit middag och lagt oss framför TVn. Svea är heldöd och jag måste erkänna att risken finns att jag somnar i soffan ikväll.
Jag är  s j u k t  nöjd över den här dagen. Bland det bästa som finns är när vi tre är ute i skogen och Svea springer runt och jagar pinnar och njuter av att vara ute. Hennes glada humör smittar av sig på både mig och Tommy :-)


Bus på fotbollsplanen

Lycklig hund!


Promenad till T-udden 

vi kastade pinnar i så höga snår att man endast såg svanstippen på Svea.

Men trots de höga snåren var det inga problem för Svea att hitta pinnarna vi kastat!


Kommentarer
Jennyh säger:

åh mysigt det ser ut :) var ligger det?

2012-06-11 | 22:54:59
Bloggadress: http://www.jennyh.se
sandra säger:

Om man kommer från oss så går man förbi Ica fjällbacken. Det är jättemysigt! Får gå dit tillsammans någon dag :)

2012-06-12 | 20:55:38
Bloggadress: http://vilsenigavle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback