Tisdag

Nu är det äntligen sol och varmt ute.
Om några timmar ska vi träffa Jennyh, Ludwig och Kiwi. Svea behöver verkligen leka av sig för när vi var ute på promenaden nyss var hon helvild. Sen vaknade hon klockan 5 imorse och hon tyckte inte att det var nödvändigt att sova längre, kul! Men vi fick henne iallafall att somna om sen.
Igår ringde jobbet och bad mig komma in och jobba imorgon. Eftersom det är nationaldagen har vi bara öppet 12-16 men det är 100% OB! Vilket betyder att det blir som att jobba 8 timmar, nice! Då kan jag med gott samvete sitta och lata mig framför oth ett tag till :-)

Fick bilder från Melina på min lillebror Edvin.
Detta var från när vi var och badade i flottsbro 2006-08-06.
Jag har världens sötaste lillebror! 
Tänk att han ska börja tvåan till hösten, tiden går så fort!
 

Såhär stor är han nu!


Kommentarer
Mikaela säger:

vilka fina bilder!

2012-06-14 | 01:04:34
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback