Valpar...

Fick lite tid över såhär på morgonen så varför inte blogga lite?
Det här har varit en rätt så irriterad morgon. Svea sätter mig verkligen på prov. Jag fick springa ut från duschen fem gånger för att Svea stod i soffan och grävde (hon får inte vara i soffan), hon stod och bet på soffkuddarna, hon bet sönder en stor del av våran växt, osv.. Jag vet att hon är valp och jag vet att valpar sätter sina mattar och hussar på prov. Vi kommer förmodligen skratta åt de här om ett tag. Men var hon tvungen att vara sådär busig på morgonen när jag ska iväg till jobbet? Nu ligger hon iallafall och sover i sin korg, lite lugn innan jobbet!
Efter jobbet bär det av till Sthlm, kul att komma bort lite, igen! Ha en bra dag allihopa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback