Arg!

Jag blir så trött på matten, det går så jäkla trögt och jag fattar NADA!
När det står att jag ska lösa med grafer så tror jag såklart att jag ska rita en graf men tydligen inte! Alla jäkla uttryck, begrepp, formler, ÅÅH det gör mig galen!
Nästa vecka är det prov på de jag gjort hitttills och jag kan ju förtusan ingenting känns det som!
Kanske borde sattsa på hundrastare ändå? Skit i skola?
kanske endast borde söka förskolelärare så jag slipper matte B på distans?
Nu snurrar det tankar fram och tillbaka i mitt huvud ska ni veta.
Jag har iallafall helt tappar lusten.
Sen när jag ändå är på det här klagohumöret så kan jag passa på att säga att jag hatar ovisshet. Hur ska denna sommar bli? Hur kommer jag jobba? Hur kommer T jobba? Blir det midsommar i leksand? Blir det någon sommar 2012!? Jo klart de blir! Det är de enda jag vet, frågan är bara hur mycket vi får njuta av den?
Märks det att jag är grinig?
Jäkla matte som drar ner humöret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback