Det är fredag idag!

Vilken dag det har varit!
Började med att kolla upp hur provet skulle gå till. Det visade sig att jag inte behövde gå till komvux och utföra delprovet utan kunde göra de hemifrån så jag och T tog en liten morgonpromenad med S vid halv åtta, sen när han gått till skolan satte jag mig och gjorde provet fram tills T kom hem.
Provet kändes helt okej. Jag kunde i lugn och ro hoppa mellan uppgifterna när hjärnan låste sig för mycket vid något tal. Hoppas på ett godkänt resultat!
Sen tog vi ytterligare en promenad till hundrastgården så Svea fick busa av sig med Amber (doberman, rottweiler och amstaff) 2 år gammal.
Det är så kul att se den stora hundens sätt att leka med en liten valp som Svea. En vild lek på bådas villkor.
Sen mötte vi upp Lena, gick och köpte mat och satte oss i parken.
Nu har jag följt Lena till stan och ska snart gå och handla på kvantum. Fullt upp, men jag gillar de!


Bjussar på en lite halvtaskig bild med webbcamen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback