Frågan är hur jag ska klippa mig..

Matten går inte alls så bra som jag hade hoppats på.
Provet jag gjorde blev inte godkänt och allt är jäkligt svårt nu tycker jag.
Därför har jag börjat tänka om lite när det gäller mina val av utbildningar.
Jag har bland annat hittat en utbildning på distans i sthlm, studie och yrkesvägledare. Trist med distans, att inte ha någon klass och ingen nollning men det är iallafall ett av alla yrken jag är intresserad av.
Sen finns det ju ämneslärarprogrammet här i Gefle. svensklärare och Historia? Eller religion och Svenska? Ja det finns ju en hel del att välja mellan.
Det enda jag inte kan välja är Matte som ämne, för då måste jag ha Matte D, och det vill jag inte heller!
Sen fanns det lite andra utbildningar också som inte krävde MA B men vi får se hur allt går.
På lördag är det iallafall högskoleprovet på högskolan vilket både är nervöst och spännande!

Idag ska jag iallafall gå med Svea till hundrastgården nu (har gett upp matten för denna förmiddag), gå in och plugga lite, klippa mig, plugga lite till på balkongen, i solen, eventuellt en fika med en barndomskompis och sen är det kväll!


Såhär såg jag ut för nästan exakt ett år sedan, brunhårig och långhårig!

Sen klippte jag mig kort!

och efter de har jag bara låtit håret växa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback