FREDAG!


Såhär blev längden och frisyren på håret.
När frisören gjorde i ordning mitt hår (utan nå gägg i håret) såg jag ut som en tant men när jag gick hem och duschade och fixade i ordning mig själv vart jag faktiskt ganska nöjd.
Det var väl iallafall värt 270 kr, klippningen gick ju faktiskt på tjugo minuter. Det kändes som att hon tog tag i en del och bara klippte rakt av men uppenbarligen gjorde hon mer än så.
Det här var första gången som jag verkligen sa hur jag ville ha det och sa att jag inte var nöjd (med luggen som var lika lång som resten av håret) och så fixade hon till den ungefär så som jag ville ha det!
Men å andra sidan kanske jag inte har behövt säga till tidigare.

Nog snackat om frisörer.
Igår var min barndomskompis här, Sara. Det var verkligen flera år sedan vi sågs (högstadiet?) och vi hade en hel del att prata om. Trots att vi är så olika personer var det himla kul att ses, måste bero på att vi känt varandra sen vi var små bebisar!
Hon flyttade iallafall hit till gävle för 3(?) år sedan och det visade sig att hon bor på granngården, hur lustigt är inte de?
Nä nu ska jag försöka plugga lite mer till högskoleprovet som IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback