Godmorgon!

Det är ju så fantastiskt när Svea vaknar 7.30 och vill ut.
Då finns det liksom inte så mycket att välja på, antingen gå upp och gå ut med lilla damen eller låta det komma en pöl med kiss på golvet, vad väljer man? Självklart det första alternativet annars blir det ett äckelgolv och Svea kommer aldrig bli rumsren.
Igår fick jag H&M katalogen så den satt jag och bläddrade i nu på morgonen vilket inte var nån höjdare för nu vill jag beställa en massa kläder.  Tusan också! Fast ska jag? Man kan ju skicka tillbaka.. Vi får se!
Idag ska jag och T en till stan en vända och sen kommer Rufus och Tim hit för att umågs med oss (eller umgås med fifa..)
Sen ska jag plugga en hel del matte för imorgon är proooov! Oh va nervös jag blir bara av ordet!
Ännu värre blir det nästa helg för då är det högskoleprovet men det får gå som det går, bara jag gör det!
Nä nu ska jag antingen somna om ett tag bredvid Tommy eller sätta mig och plugga. Svårt val? Nä inte alls!


Ser ni någon skillnad? (förutom att S sitter lite mongo på den översta bilden)
Det första kortet är från i veckan nu och det andra kortet är från dagen efter att vi hämtat hem henne
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback