INSTAGRAM IS THE SHIT!

Jag har laddat ner en kamera-app (efter alla andra skaffat den) och bilderna blir jättebra, eller man kan göra om färgerna i bilden. Förmodligen kommer det bara komma upp sådana bilder här på bloggen en tid framöver.
Bilden i förra inlägget är taget med den appen.
Hur som helst, jag är klar med kapitlerna som kommer på provet på fredag så imorgon ska jag gå igenom allt en gång till så jag förstår alla delmoment.
Jag och T har varit väldigt flitiga idag och sutit i varsitt rum med våra studier (med lite pauser för promenader med Svea). Jag är som sagt klar för dagen men T sitter fortfarande och läser.
Nu ska jag nog ut och sätta mig på balkongen för solen strålar utanför fönstret!

Bilder från promenaden.
Älskar denna app!


Kommentarer
Therese säger:

Instagram ger riktigt fina bilder :) Lite kul med nya effekter:)

2012-03-22 | 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback