Lördagsmys

Då var den "långa" jobbdagen slut. 10-17 var det och en alldeles perfekt tid att jobba.
Inlämningsuppgiften för denna vecka är skickad och rättad (jag hade rätt!!) så nu är de kväll och helg! Visserligen jobb imorgon men endast 12-16 så de kan jag nog stå ut med.
Svea drev mig till vansinne imorse innan jag gick till jobbet, drog ner alla mina kläder som jag lagt på toalettstolen medan jag var i duschen och placerade ut dom i lägenheten på olika ställen, bet i allt jag hade i händerna, på mig och ja hon bet i allt!
Detta tillhör väl valpåldern och jag skrattar åt de nu men imorse var det inte ett dugg kul!
Hur som helst, hon är världens bästa hund och nu ska jag mysa med henne :-)


 


Lillskruttan dagen efter vi hämtat henne.
Idag är Svea 12 veckor.
Tommy och Svea träffade en dam idag som har en syster till Svea, fast 3 år äldre.
Men samma mamma och pappa! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback