Nu är det söndagsmys!

Gött med söndag! Nu är jag ledig från jobbet 6 dagar i rad.
Väldigt skönt att jobbet är klart för den här gången. Tycket faktiskt att det varit kul att jobba den här helgen, få träffa mycket människor liksom och pratat massa skit med Bella.
Men som sagt, jag är glad att jobbet är över för den här gången för allra helst vill jag ju vara hemma med min två hjärtisar!
S ligger och biter på sitt ben (tuggben) i korgen och T sitter vid sin dator. Det är verkligen söndagskväll.
Snart är det kontoret, time out och wallander, härligt! Älskar när det är Beck eller Wallander på söndagskvällarna!

När jag kom hem från jobbet tog jag och T en promenad med Svea, längre än vad vi brukar, för hon har sån sjuk energi! Jösses vad hon sprang, vår lilla tjej. Vi mötte även lite hundar och två barn. Som vanligt var Svea otorligt försiktig med barnen och kröp fram till dom med en viftande svans! Åh så stolt jag blir :-)
Sen lekte vi även kurragömma så hon fick springa och leta efter mig (hjärngympa) vilket gick sådär för hon använde inte nosen sådär jättemycket! Men vi hade kul och det är de som räknas!





Nu väger Svea runt 6,2 kg! Tung hund :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback