SÖNDAG!!! :)

Då var det återigen slut på jobb, skönt!
Idag är en sån där dag som jag bara vill mysa ner mig i soffan framför nån bra film/serie.
Detta ska jag också få göra. T har åkt på myskväll för hälsopedagogerna så jag ska se nån säsong av one tree hill innan kontoret börjar för att sedan avsluta kvällen med Taken, en grymt bra film!
Söndagskvällar börjar bli heliga för mig, för det är oftast då det går bra filmer/serier på tvn.
Förresten så vann Loreen igår, YES! Hon kommer nog göra bra ifrån sig i europa. Tyckte annars att Danny var riktigt bra!
Nä som ni märker har jag inget intressant att skriva nu heller så jag laddar upp en bild på min ögonsten istället :)


Nu väger vår lilltjej 7 kg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback