Stolt, Stolt, Stolt!

Jag är så stolt över våran lilla tjej!
Idag var vi på valpkurs, första praktiska lektionen och Svea var så duktig! Dock vart det lite kallt för både hundar och ägare men vi hade kanonkul!
Nu ligger Svea däckad i sin korg och jag försöker se Leksand - Djurgårn men viaplay vill inte sammarbeta för tillfället så jag får nöja mig med FBK-HV71 som T sitter och tittar på.

Vad hände imorse egentligen? SNÖ!?
Jag och Bella som tänkte ta en sån där härlig förmiddag imorgon i hundrastgården! Hoppas de blir varmare imorgon och sol :-)


En trött tjej efter att Milo vart här och lekt senast.
Eftersom vi var i sovrummet men inte korgen får man lägga sig på de som finns, vår tvätt!


Kommentarer
Bella säger:

Duktiga flicka!! Du ska vara stolt över Svea :-) Milo saknar er. Ses imorgon!

2012-03-19 | 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback