Sunday bloody sunday!

Idag lyckades jag med de som jag tror många hundägare gör, men det var första gången för mig.
Jag lyckades klippa Svea i pulpan.
Dom flesta hundar reagerar genom att skrika för det gör ju ont! Men Svea märkte det inte ens. Med andra ord har hon en hög smärttröskel. Lika när jag råkar trampa henne på tassen med skor på bryr hon sig inte så mycket. Hon flyttar bara undan tassen utan ett pip eller gnäll.
Kan hon bli en bra terapihund?! Jag skulle vilja göra en MH-test på henne (mentalitetstest) för att se hur hon reagerar. De går alltså till så att man är utomhus och rätt var det är hoppar det fram någon där man går, plötsliga skrammlande ljud mm.
Jag undrar hur hon skulle reagera!

T har fixat min cykel nu på eftermiddagen så nu kan jag börja cykla igen! Vilken man jag har :-)
Sen har vi inhandlat balkongmöbler så vi kan sitta ute, kanske redan ikväll?
Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback