Torsdag! :)

Idag är jag på betydligt bättre humör!
Igår klarade jag hemuppgiften med hjälp av boken. Dock är jag inte klar med kapitlet ännu men det är väldigt skönt att jag inte behöver stressa över hemuppgiften.
På fredag nästa vecka är det prov på allt jag gjort hittills, så nu kan jag helt fokusera på att göra klart kapitlet.
Igår var Therese här och slingade mitt hår och kollade på Grace och idag har jag och Tommy gått en promenad med Svea som blev ganska lång eftersom vi var i hundrastgården ganska länge tillsammans med en amstaffhane som var 6 månader.
Sen vart det stan nån timme och nu sitter vi här hemma.
T spelar fifa tillsammans med Rufus och nu har jag inget mer att skriva.
Eller jo, Svea är superduktig och jag är så glad att vi köpt en liten valp :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback