Uppe med tuppen!

Nu har jag varit vaken i lite mer än 2 timmar.
En valp är som en bebis, vaknar tidigt och måste ha uppmärksamhet direkt.
Uppmärksamheten består av en promenad annars kan det hända en olycka.
Så idag var det bara att stiga upp kvart över sju och när vi kom in vägrade Svea somna om i sin korg.
Istället gick vi upp och satte oss framför tvn, och vem somnar pladask i knät? Jo valpen som var hur pigg som helst när jag ville somna om!
Fast jag måste erkänna att jag är rätt nöjd ändå att jag gick upp vid den tiden för nu har jag gjort dagens matematik så nu behöver jag inte tänka på de!
Funderar på att dra upp Tommy snart och tvinga med han ut med Svea för det blir så mycket mysigare när vi båda går!
Sen blir det gym med Therese och Emil och därefter var ju tanken att räkna matte men de har jag ju redan gjort!
Kan hända att det blir Greys! Började titta på första första avsnittet igår!
Ha det :-)


Sveas favorit position!
Ligga i knät, gärna med ett ben!
Såhär börjar hon dock bli för stor för att ligga. Detta kort är taget för några veckor sen.
Nu väger hon 6,6 kg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback