Härliga fredag!

Jag älskar hundlivet!
Inte bara för att man ständigt har en glad kompis utan för att man får mer rutiner. Jag älskar rutiner.
Om jag hade varit ledig såhär mycket utan att ha hund hade jag förmodligen sovit bort halva dagen och bara såsat hela dagarna förutom dom timmarna jag pluggar.
Men idag t ex kom jag upp vid 8, räknade matte, åt frukost, Bella och Milo kom hit, städade lägenheten och ja nu är klockan snart halv fyra, vad ska vi göra nu?
Man hinner med så mycket!
Jättetrevligt att Bella och Milo var här. Vi satt i hundrastgården, njöt av solen, av att hundarna lekte och så snackade vi förstås massa skit! :-)
Nu ska jag och T antingen röra oss mot stan eller mot Jysk och dollarstore för att inhandla lite grejs som behövs och kolla utemöbler till balkongen!

Älskar hundlivet!
Åh jag längtar så mycket tills Svea blir äldre då vi kan ta rejäla promenader, cykla när hon springer bredvid och träna agility, spår, m.m.


Svea har hittat den perfekta sovpositionen. Vad tycker du om de Milo?
 
Kom igen då!


Det kom även dit en blandrashane så det vart lite hundmys? :/

Sen kom det en Lasa apso och en Shi tzu

Bus med Milo!

Trött kille!

Tack för en härlig förmiddag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback