Vårväder!

Det är måndag och jag är en trött men nöjd tjej.
Blir alltid så trött och seg efter gymmet om jag inte hittar på något speciellt.
Jag och T hann gå en mysig promenad med Svea innan jag stack till gymmet. Det är en sån härlig känsla att se vår lilla tjej skutta runt och se så lycklig ut. Det är verkligen skillnad när vi båda är ute än när bara jag är ute (vet inte hur hon är när Tommy går ut med henne) men hon har inte alls samma fart när jag är ute själv med henne. När flocken är ute tillsammans mår hon som allra bäst!
Iallafall så vart det sväng till hundrtastgården på förmiddagen och ta in alla dofter som finns där inne. (bra hjärngympa
Sen vart det som sagt en sväng till gymmet för min del tillsammans med Therese och nu har jag precis kommit in från en promenad med Svea (utan Tommy).
Imorgon ska lilltjejen vaccineras 10.30 för att kunna gå på valpkursen på måndag.
Gud så kul och spännande att gå på valpkurs! Detta ska vi göra tillsammans med Bella och Milo. Kul att ha någon att gå med :-)
Nu ska jag strax sätta igång med matten, ha det bra!

Känner att jag endast lägger upp bilder på Svea men jag har drömt om en egen hund i ungefär 18 år och det har nu blivit verklighet. Dom som känner mig förstår nog hur lycklig jag är!
Här kommer bilder från promenaden i förmiddags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback